Re: Бяла ЗИМА - студ и сняг - във бърлогата сме пак :)
Публикувано на: 22 Яну 2017, 09:36
Здравейте, прекрасни момичета,
Нека са здрави и честити всички празнували напоследък и малки и големи и да имат шанса да срещат повече истински и смислени хора в животите си.
Как сте в този студен ден? Вчера имахме много поводи за излизане, мисля днес да се закотвя в къщи на топличко. Сега Боби ме чака да му направя палачинки за закуска и май денят ще е кулинарен.
Може би си права Нели, че има доста учители, които въпреки всичко продължават да се борят и да изпълняват мисията си, защото и моите деца винаги са имали шанса да се срещат с повече такива учители. Права си и ти Цони, престъпление е това безхаберно отношение на учители и голяма част от родителите, защото осакатявайки децата на този етап ти проваляш живота им. Скоро четох интересно мнение за бъдещето на логистиката, което ме накара да се замисля, защото навлизането на електрониката във все повече сфери ще ореже още повече шансовете за работа на ниско образованите хора, което ще трябва да се понесе като тежест от останалите, а знаем колко е трудно това и сега. Единствения начин за измъкване от тази ситуация е образование качествено и отчитащо индивидуалните качества и стремежи на децата. Истината е, че въпреки комфорта ни не е целезъобразно да има училища и болници в малки населени места. Ето закриването на това училище е плюс за тези деца. А представяте ли си да има акушер с няколко раждания годишно? Тези две системи трябва да се реформират скоростно и генерално, но едва ли скоро ще сме свидетели на това. Сега и в двете се вкарва бумащина и отчитания на какво ли не, но резултат не виждаме. Може би това е начина да се отклоняват пари за софтуер. Реално и в двете системи искат някакви чиновници през програмите и за лечение и за обучение да наложат матрица, която да се следва от лекарите и учителите, но това няма как да проработи, би могло само на теория, защото учениците не са еднакви, както и пациентите с дадени симптоми. Това прави невъзможно прилагането на еднаква схема и подход и проваля ефективността и на двете места. Не се ли даде свобода в решенията и на учител и на лекар няма как да се промени тази ефективност. Т.е системите трябва да се променят отдолу, а не отгоре
Хайде стига съм писала, че като всеки мъж Боби не издържа на глад
Нека са здрави и честити всички празнували напоследък и малки и големи и да имат шанса да срещат повече истински и смислени хора в животите си.
Как сте в този студен ден? Вчера имахме много поводи за излизане, мисля днес да се закотвя в къщи на топличко. Сега Боби ме чака да му направя палачинки за закуска и май денят ще е кулинарен.
Може би си права Нели, че има доста учители, които въпреки всичко продължават да се борят и да изпълняват мисията си, защото и моите деца винаги са имали шанса да се срещат с повече такива учители. Права си и ти Цони, престъпление е това безхаберно отношение на учители и голяма част от родителите, защото осакатявайки децата на този етап ти проваляш живота им. Скоро четох интересно мнение за бъдещето на логистиката, което ме накара да се замисля, защото навлизането на електрониката във все повече сфери ще ореже още повече шансовете за работа на ниско образованите хора, което ще трябва да се понесе като тежест от останалите, а знаем колко е трудно това и сега. Единствения начин за измъкване от тази ситуация е образование качествено и отчитащо индивидуалните качества и стремежи на децата. Истината е, че въпреки комфорта ни не е целезъобразно да има училища и болници в малки населени места. Ето закриването на това училище е плюс за тези деца. А представяте ли си да има акушер с няколко раждания годишно? Тези две системи трябва да се реформират скоростно и генерално, но едва ли скоро ще сме свидетели на това. Сега и в двете се вкарва бумащина и отчитания на какво ли не, но резултат не виждаме. Може би това е начина да се отклоняват пари за софтуер. Реално и в двете системи искат някакви чиновници през програмите и за лечение и за обучение да наложат матрица, която да се следва от лекарите и учителите, но това няма как да проработи, би могло само на теория, защото учениците не са еднакви, както и пациентите с дадени симптоми. Това прави невъзможно прилагането на еднаква схема и подход и проваля ефективността и на двете места. Не се ли даде свобода в решенията и на учител и на лекар няма как да се промени тази ефективност. Т.е системите трябва да се променят отдолу, а не отгоре
Хайде стига съм писала, че като всеки мъж Боби не издържа на глад